خرید پلی کربنات

تهران پلی

_

تهران پلی، دارای سابقه درخشان و طولانی در زمینه پخش پلی کربنات در ایران است. این شرکت در نظر دارد بهترین و بالاترین کیفیت پلی کربنات را با مناسب‌ترین قیمت به دست شما عزیزان برساند.

به طور کلی طلق و ورق پلی کربنات به سه صورت دو جداره، شفاف و مات مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین می‌توان گفت که این محصول مقاوم‌ترین ماده شفافی است که به عنوان جایگزین مناسب شیشه، در صنعت ساختمان و سقف استخر و حیاط و پارکینگ استفاده می‌گردد.

۲۳ سال تجربه

محصولات باکیفیت تهران پلی

_
پلی کربنات polywave یا سینوسی
پلی کربنات لانه زنبوری
پلی کربنات پلی سان
پلی کربنات دوجداره روناک
پلی کربنات rfx
ورق پلی کربنات شفاف
پلی کربنات برای سقف پارکینگ
نورگیر پلی کربنات چیست؟
پلی کربنات

پلی کربنات

_

اما پلی کربنات چیست ؟ پلی کربنات (Polycarbonate) به شکل گسترده در صنعت قالب سازی و تغییرات حرارتی کاربرد دارد. پلی کربنات سخت‌ترین ماده شیمیایی است که می‌تواند جایگزین شیشه شود. از پلی کربنات می‌توان در هر نوع سازه کنار سایر دیگر مصالح ساختمانی استفاده نمود. بهترین مکان‌های استفاده از پلی کربنات، پوشش سقف‌ها، پارکینگ‌ها، سقف های کاذب، دیواره های پارتیشن و… است.

پلی کربنات محصولی از پلیمرهای ترموپلاستیک (ماده ای که در برابر گرما و حرارت بدون هیچگونه تغییر شیمیایی ذوب می‌شود) که در صنایع شیمیایی بسیار پرکاربرد است. معمولا از این محصول به صورت ورق استفاده می‌شود و به همین علت آن را به نام طلق یا ورق پلی کربنات نیز می‌شناسند. قیمت پلی کربنات در تهران پلی با مقایسه دیگر رقبا، بسیار به صرفه بوده و کیفیت آن نیز بالاتر است.

دستاوردهای تهران پلی 

_
23سابقه
730+پروژه
250+مشتری

نظرات مشتریان تهران پلی

آواتار مرد
سلام رضایی هستم از مشهد. بنده مشتری پلی کربنات شما هستم و مدتی هست که برند شمارو برای خرید انتخاب کردم. خیلی راضیم از کیفیت محصولاتتون. ممنون بابت ارسال به موقع و بدون مشکل محصولات.
مسعود رضایی
از مشهد
آواتار مرد
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت مجموعه تهران پلی. خواستم تشکر کنم بابت کیفیت بالای ورق های پلی کربناتتون. بنده به صورت عمده از شما خریدم و مشتری هایی که استفاده کردن خیلی راضی بودن. خدا قوت
میلاد احمدی
از تهران
آواتار مرد
تشکر می‌کنم از مجموعه بسیار عالی تهران پلی که محصولات سفارشی بنده رو خیلی سریع ارسال کردن. کیفیت محصولات بسیار عالی بود و بنده رضایت کامل دارم. سپاسگذارم
رضا قربانی
از اصفهان